Content Marketing

Content is meer dan alleen tekst. Er zijn vier belangrijke doelen waar kwalitatieve content aan moet voldoen: het moet vermakelijk zijn, iets bijdragen, overtuiging bevatten én voldoende informeren. Netsolution weet als geen ander dat kwalitatieve content ervoor kan zorgen dat jouw bedrijf zich onderscheidt tussen andere concurrenten binnen jouw branche. Onze inspanningen voor het verspreiden van de juiste content via de juiste kanalen, zal jouw bedrijf onderscheiden van de concurrentie met maximaal rendement tot gevolg.

Content marketing past naast SEO optimalisatie binnen een optimale organische online strategie. Door het optimaal verweven van deze belangrijke disciplines ligt maximaal online rendement binnen jouw bereik.

null

1. Content analyse

We beginnen het traject altijd met een content analyse. Welke content is er, wat mag er behouden blijven, wat moet worden aangepast en wat wordt vervangen?
null

2. Content strategie

Naar aanleiding van de analyse bekijken we welke content er benodigd is voor een optimale content realisatie en ontwikkelen we een aansluitende content strategie.
null

3. Content ontwikkeling

Is de strategie ontwikkeld? Dan begeleiden we jou bij de ontwikkeling van kwalitatieve en inhoudelijke content die jouw doelgroep echt inspireert.

Waarom is content marketing belangrijk?

Content is een van de belangrijkste factoren waarom klanten voor jou kiezen. Aansprekende content in de vorm van goede teksten, duidelijke visuals en inspirerende vormgeving zorgt voor een professionele uitstraling en is voor Google van belang voor de organische posities in de zoekmachines. Kwalitatieve content zorgt vroeg of laat voor meer online resultaat.

Goede content marketing is van groot belang om jouw bedrijf zo goed mogelijk te profileren en te onderscheiden van de concurrentie. Zo is het belangrijk om te laten zien dat je binnen jouw vakgebied een expert bent en tegelijkertijd goed vindbaar bent. Een kwalitatieve content marketing aanpak van Netsolution maakt inzichtelijk wie deze klanten zijn, hoe je die optimaal moet bedienen en hoe je daardoor maximaal online rendement behaalt.

Enkele voordelen van onze content marketing aanpak:

Inzicht in jouw huidige content voorziening…

Een duidelijke analyse van jouw content prestaties…

Meedenken over de juiste content ontwikkeling voor jouw doelgroep…

Advies en begeleiding tijdens de content ontwikkeling…

Continu transparantie en communicatie over content adviezen…

Optimale inzichtelijkheid van ontwikkelingen in de zoekmachines…

WAT KLANTEN VAN ONZE CONTENT MARKETING VINDEN…

DE VOORDELEN VAN CONTENT OPTIMALISATIE

Aansprekende content is van groot belang voor een website. Het belangrijkste voordeel is dat goede content ervoor zorgt dat mensen een website langer bezoeken. Ook bevordert het de gebruikersinteractie die van grote invloed is om hoger in Google te komen met jouw website. Een betere gebruikerservaring zorgt er namelijk voor dat een website kwalitatief beter wordt beoordeeld door Google wat de kans op hoge posities in de zoekmachines aanzienlijk vergroot.

Ook zorgt een betere gebruikerservaring ervoor dat mensen jouw website als autoriteit binnen de markt wordt gezien. Dit alles leidt tot meer conversies zoals aankopen of aanvragen van jouw product of dienst.

Waarom Netsolution Als Jouw Content Marketing Bureau?

Voor Netsolution zijn onderling overleg en een no-nonsense aanpak van groot belang om tot een succesvolle samenwerking te komen. Bij ons geen standaard pakketten maar een unieke content marketing strategie die aansluit bij jouw doelstellingen en ambities en afgestemd op de kansen die wij signaleren. Op deze manier werken wij zo doelgericht mogelijk naar jouw online rendement.

Bij het starten van een content optimalisatie traject beginnen we altijd met een oriënterend gesprek waarin wensen en doelstellingen van de content marketing campagne bepaald worden. Op basis hiervan gaan wij aan de slag om het raamwerk van de content strategie, door continue samenwerking met jou, neer te zetten.

Zo adviseren we onder andere over de juiste informatie waar jouw doelgroep naar zoekt en of de tone of voice van de bestaande content hier ook bij aansluit. Ook wordt er kritisch gekeken of er reeds voldoende content op jouw website aanwezig is die door Google geïndexeerd kan worden en hoe deze kan worden verbeterd. Blijkt dat er content mist die wel van belang is? Dan zorgen wij voor een gedegen content advies welke content mist en in welke vorm deze content optimaal aansluit bij de informatiebehoefte van de doelgroep.

Op deze manier zorgen we ervoor dat we zo snel mogelijk het beste rendement halen bij de voor jou belangrijkste doelgroep.

OOK DE MEEST KWALITATIEVE CONTENT OP JOUW SITE?

NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT OP VOOR EEN GRATIS CONTENT SCAN!

HET LAATSTE ONLINE MARKETING NIEUWS ONTVANGEN?

SCHRIJF JE IN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF MET TRENDS EN ONTWIKKELINGEN

    DOOR JE TE REGISTREREN GA JE AKKOORD MET ONS PRIVACY STATEMENT.

    BLOG

    Nu mensen steeds meer tijd online doorbrengen, is goede visuele content belangrijker dan ooit om je te onderscheiden van […]

    Zoekwoord clustering

    Elk van onze zoekmachine optimalisatie strategieën gaat in de basis uit van één belangrijk ding: zoekwoorden. Zoekwoorden zijn, naast […]